Toimitus- ja maksuehdot

Tässä kerrotaan OhMyGosh.fi-verkkokaupan/ Bubbas Outlet Oy (Y-tunnus: 2412137-6) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.

Yleistä

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24%, mikäli toimitus tapahtuu EU:n tullialueen sisäpuolelle. Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.

Maksuehdot

Tarjoamme maksutavoiksi Paytrail- ja Klarna-maksutavat.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Klarnan maksuehdot näkyvät maksutapaa valittaessa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakastietojen käsittelyssä noudatamme GDPR-asetuksen mukaisia ehtoja. Verkkokaupan tietosuojakäytänntö löytyy jokaisen sivun alalaidassa olevan linkin alta.

Maksaminen

Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, mikä tarkoittaa, ettei kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista.

Maksusi kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle ja sähköpostiisi lähetetään maksuvahvistusviesti.

Lisäksi tarjoamme vaihtoehdon hakea lisää maksuaikaa jo maksetulle ostokselle Klarna-palvelun avulla.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.


Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan. Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä. Posti toimittaa paketit perille yleensä kolmessa arkipäivässä.

Tuotekohtaiset toimitusajat (arkipäiviä) näkyvät kunkin tuotteen tuotekortista. Annetut toimitusajat ovat arvioita toimitusajoista eivätkä sido myyjää. Kauppa ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.


Toimitustavat

Käytämme toimituksiin Shipit-palvelua ja toimitustavat näkyvät tilattaessa.


Vaihdot ja palautukset

Sinulla on ostoksillesi Suomen kuluttajansuojalain mukainen on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. OhMyGosh on outlet-tuotteiden myymälä, joten asiakaspalautus maksaa aina 14,90 €. Verkkokauppa ei hyvitä kuluttajan itse maksamia palautuspostituksia.

Palautus Suomesta tehdään jättämällä palautuspaketti Postiin, Matkahuoltoon tai paketiautomaattiin riippuen siitä miten paketti on alunperin toimitettu. https://www.shipit.fi/palvelut/ohjeet/kayttoohjeet/kauppiaiden-asiakaspalautukset

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Asiakkaasta johtuvista syistä noutamattomista meille palautuneista tilauksista veloitamme 12 € käsittelymaksun. EU:n ulkopuolelle tilattujen tuotteiden noutamatta jättämisen kustannuksista veloitamme asiakkaalta edellä mainitun käsittelymaksun lisäksi myös mahdolliset kuljetus- ja tullikulut.

Tuotteita saa sovittaa kuten se olisi myymälästä ostettaessakin mahdollista tuotteen tai pakkauksen myyntikunnon kärsimättä. Palautettujen tuotteiden hintalappujen ja mahdollisten muiden sinettien täytyy olla kiinnitettyinä ja tuotteiden pitää olla myyntikuntoisia. Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta. Mikäli tuotetta on käytetty, ratkaistaan mahdollinen hyvitys tapauskohtaisesti riippuen arvioidusta jälleenmyyntihinnasta. Hyvitys on tällöin välillä 0-30 % asiakkaan tuotteesta maksamasta hinnasta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle. Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille sekä intiimituotteille kuten uimapuvuille tai alusvaatteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta. Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.

Tuotevaihdot

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@ohmygosh.fi jotta saamme haluamasi korvaavan tuotteen varattua. Vaihdoista ei tarvitse ilmoittaa Maksuturvan palveluun, vaan tuotteiden postittaminen alla olevaan palautusosoitteeseen riittää. Liitä pakettiin vielä yhteystietosi ja mihin tuotteeseen haluat vaihdon suorittaa.

Viallisen tuotteen palauttaminen

Vastaamme tuotteidemme mahdollisista virheistä. Lisäksi tuotteilla voi olla valmistajan myöntämä erillinen takuu, johon sovelletaan kyseisiä takuuehtoja.

Ennen viallisen tuotteen palauttamista täytyy aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko sähköpostilla (info@ohmygosh.fi) tai puhelimitse 040-8296656)


Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta kaikkialle Suomeen. Emme toimita tilauksia ulkomaille.


Lisätyöt ja laskutettavat työt

Erityistoiveiden (esim. lahjapakkaus) osalta veloitamme erikseen. Jos lisätyö aiheutuu asiakkaan vuoksi, veloitamme kaikesta lisätyöstä. Laskutamme lisätyöstä 50 €/h ja minimilaskutus on 0,5 h. Laskutettavasta työstä ilmoitetaan aina asiakkaalle ennen työtä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postille.